مرجع موسیقی ایرانی

,

دانلود آهنگ مهدی احمدوند جنون

LISTEN NOW
نام اهنگ
Artist Music name
DOWNLOAD
00:00
00:00
پست های برتر مشاهده همه

آهنگ مهدی احمدوند جنون

آهنگ مهدی احمدوند جنون

من به دلِ دیوونم یاد دادم، نترسه از تنهایی ●♪♫
من سی سال تنها بودم…

منو نترسون، از تنهایی!

متن در ادامه .....

من به دلِ دیوونم یاد دادم، نترسه از تنهایی ●♪♫
من سی سال تنها بودم…
منو نترسون، از تنهایی!
تو منو دوسم نداشتی؛ آخر یه شب منو تنهام گذاشتی…
تو ناز کردی؛ من منت کشیدم برای آشتی! ●♪♫
من که جز تو کسی رو ندارم؛ ولی چرا تورم ندارم؟!
چه کاری با من نبودنت کرد؛ چی مونده از تو به جز یه سردرد؟
تو کردی بهم پشت؛ ببین دلم رو زد کشت…
غم تو بسه برای هفت پشت!

من وانمود کردم دردم نیومد! ●♪♫
اما درد پیرم کرد…
به چشماش چند روز خیرم کرد؛ بعد رفت تحقیرم کرد!
تو منو دوسم نداشتی؛ آخر یه شب منو تنهام گذاشتی…
تو ناز کردی؛ من منت کشیدم برای آشتی! ●♪♫
من که جز تو کسی رو ندارم؛ ولی چرا تورم ندارم؟!
چه کاری با من نبودنت کرد؛ چی مونده از تو به جز یه سردرد؟
تو کردی بهم پشت؛ ببین دلم رو زد کشت…
غم تو بسه برای هفت پشت! ●♪♫

 

هشت آپلود

  

هشت آپلود

 

برچسب ها
نظرات
کد امنیتی رفرش
تبلیغات شما رایتم : مرجع وبمستران ایرانی
ناحیه کاربری
پنل کاربری عضویت سریع قوانین سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

مطالب پیشین سایت
نظرسنجی
چه سبکی را دوست دارید؟
کدهای اختصاصی

موزیک پلیر

یا بخت و اقبال
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید سال : 330
بازدید کلی : 13,082
آرشیو
| کانال تلگرام سایت